برگزاری 20 اردوی دانشجویی در قالب یازدهمین طرح "ایران مرز پرگهر" توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر
چهار شنبه 14 بهمن 1394 بازدید: 2495

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)،به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی‌ واحد صنعتی امیرکبیر و در راستای اجرای یازدهمین طرح تقویت روحیه خودباوری دانشجویان با عنوان «ایران مرز پرگهر»، از شروع سال تحصیلی 95 -94 تا کنون 20 اردوی علمی- فرهنگی یک تا سه روزه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرا شده که از این تعداد 12 اردو مختص ورودی های جدید بوده است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی‌واحد صنعتی امیرکبیر،  مهندس مجتبی آهنگر معاون فرهنگی واحد اظهار کرد: با توجه به استقبال دانشجویان و مسوولان دانشگاه از برگزاری بازدیدهای علمی و فرهنگی توسط جهاددانشگاهی ‌واحد صنعتی امیرکبیر ما را بر آن داشت دامنه فعالیت در این حوزه را افزایش دهیم که برگزاری 20 اردوی دانشجویی با شرکت 744 نفر دانشجو در مدت 4 ماه نشانگر تلاش جهادگران واحد در این زمینه است.

مهندس آهنگر اشاره کرد: با توجه به برند شدن طرح ایران مرز پرگهر در دانشگاه ها بخصوص در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انتظار حمایت مالی بیشتری از طرح "ایران مرز پرگهر" در ستاد معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی‌ می رود.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi